bara så ni vet..

fyfan vad dåligt de går i skolan just nu, inte ett dugg nöjd med nånting. ingen lust för nått. vad man än gör och hur man är försöker är det ändå inte riktigt bra. Jag känner ingen lust att sitta en vecka innan och plugga för jag får ändå max vg- på alla prov, oavsett vad. Spelar ingen roll om jag är på nått möte med skolan eller med kuratorfan, det blir skolk. alltid den här "det är nära ett vg men jag sätter ändå ett G, för det räcker inte riktigt"
Så otroligt trött på min skola, ibland får man känslan av att betygen sätts efter personen och inte ens kunskaper, jag är då jävligt trött på det här, att jämt och ständigt få ett jävla mejl hem om att man är borta från lektionerna medan jag kämpar mig igenom varenda en - om jag inte är sjuk. visst missar nån ibland av olika anledningar men en lektion är tydligen 15 stycken i lärarnas ögon. fyfan för Runan. nu ska jag lägga mig framför tv:n sen sova, as lack brud. godnatt.
från förr nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0