drar uppåt i landet.

packapackapacka.. ja det är vad jag håller på med, och har hållt på med hela dagen. Antingen stannar jag hela veckan och kanska avslutar lovet i fjällen eller så blir det inte fjällen utan bara landet istället.. hmm.. vi får väl se, allt hänger på snön. blir ju inge skoter hurellerhur, vilket gör att jag inte är speciellt sugen.. jag menar, jag är inte precis typen som ställer mig på ett par skidor mer än när vi åker iväg med skolan. haha. nog om det, ska ta och packa klart sen ska systeryster komma hem & packa sen drar vi --> och ja, jag missade skolans melodifestival och allt sånt skoj idag eftersom att min förkylning inte går över nångång. jag hatar att vara sjuk, och sova kunde jag inte heller göra.. men det var inge problem eftersom att jag hade 2 goa människor som satt i en bil hela natten, vilket innebar en hel del smsande. nu blir jag utan båda 2 i en hel vecka..
Men vi hörs senare hörrni! annars imorgon, pusshejj!
roligt jag har. pyss!

Kommentarer
Postat av: Malin ♡

Sjukt fin header!

Ha en trevlig kväll! :)

2012-04-05 @ 21:01:00
URL: http://maaalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0