Härliga Hälsingland.

Ja hörrni. Jag är uppe! Som vanligt blev det mat på hambogrillen sen vidare hem till vårat iskalla hus, inge värme här inte. Men nu sitter jag här med täcke och onepiece, fet maraboukaka och cola. nu ska det mysas! Helt underbart skönt att vara uppe igen. Imorgon ska jag träffa lilla kusinen vid 2, även påskmat och sånt. myspys, sen får vi väl se vad jag hittar på för skoj! nu ska jag ta och kolla på alla avsnitt utav livet i LA eller vadfan det hette! ha de så mysigt, puss på er!
haha, för ett & ett halvt år sen, fint va?

Kommentarer
Postat av: ANNNNA

Det är du och jag gumman, hälsinglandsbrudarna !!

:*

2012-04-06 @ 12:03:35
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0