hörrni, hörrni, hörrni..

måste bara..
blir fruktansvärt irriterad på folk i min ålder som klagar på sin vikt eller tjatar om träning, visst jag har varit där själv. Kanske är därför jag är som jag är, men snälla ni. ät en bulle om ni vill det, ät chips om ni vill det..
ni är 16 år.. Fine om ni är 40 år, har fött 3 barn och känner att ni vill få bort magen från graviditeten men om ni går runt och väger 50 kilo och är sexton bast så är det inte okej att gå runt och kalla sig tjock. Jag vet hur det är, säger inte att jag inte förstår men sluta bara med det.. älska din kropp istället.

och till alla er som gör det för uppmärksamhetensskull - lägg av, det finns ingenting om är ballt med att vara "underviktig" & ha problem. tänk på dem som faktsikt mår dåligt över sin kropp på riktigt.

sådärja, nu har jag sagt mitt. Hörs ikväll.

jag tex, skulle vilja ha större ben, men har otroligt svårt att gå upp i vikt. men skitsamma lägg ner snacket om den perfekt kroppen.... nuuuu.
pusspåer.

Kommentarer
Postat av: jennifer

du är skitsnygg! ville bara säga det hehe <3

2012-04-03 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0