torsdag 19 april.

jag lever!!
Nationella, möte sen även film - så såg min dag ut, lång men helt okej. tränaträna också ja.
Väntar på att min käre mamma ska komma hem, fick ett sms om att "eftersom att det är torsdag kör vi på cola och nån god mat" - sounds great. haha ibland är hon för go. Nu ska jag gå och kolla klart Criminal minds som jag typ suttit klistrad vid hur länge som helst, hur kommer det sig att jag inte har märkt detta grymma program tidigare?!
pysspyss!
& så lyckas jag nysa så jag biter sönder hela jävla tungan, bra där matilda- skönt.
tur att du berättar det för alla på bloggen också, sååå intressant. haha.


Kommentarer
Postat av: Ella

dina ögon är så fina!

2012-04-23 @ 07:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0