young, wild and free.

Vet,har inte uppdaterat nått i helgen men jag har haft fullt upp kan jag lova. Fredagen bestod utav fest i Bollnäs och jag hade otroligt kul, vet inte riktigt vad jag ska säga mer men vi åkte dit runt 9-10 och kom hem vid 3, träffade en massa härliga människor, nytt folk och även folk som jag inte träffat på mycket länge. Lördagen var väl inte lika skoj, men den var rätt lugn, med mina kära vänner - Oliver och Danne dem bjöd även mig på middag. Sen blev det bilåkning till Bollnäs och träffa lite människor, det var väl inte de roligaste kanske. Och idag då hörrni, träffade släktingar och sen drog vi hemåt. Gjorde även 2 uppsater och lämnade in. duktig tjej. nu ska jag kolla en film sen blir det sängen för mig, rätt sliten. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0