äh vi kör igen!

Hemma efter några veckor på landet, har varit helt galet härligt med massa nytt folk dock inget internet så bloggandet har ju gått åt helvete. Har försökt med appen men det gick inge bra alls faktiskt. Tänkte berätta lite kort vad som har hänt under dessa veckor, persmässan förra helgen, galet kul trots lite kaos. Sen var det Tranan för några veckor sedan, var också helt galet kul sen spenderade jag några dagar med Alle, Diggiloo och var i hans stuga men annars har det mest varit shopping, fiske, badning och annat skoj, var även i Sundsvall några dagar, skapligt tur med vädret drog ifrån regn och blixt till 30 grader varmt och sol! Jamen det är väl det jag kommer på nu, åker upp i helgen igen för att gå på Björn och träffa lite sköna människor. Och om 2 veckor nästan exakt börjar jag även mitt första år på gymnasiet, hm.. ganska spännande faktiskt, inte precis så att man längtar men äh, skitväder ändå! Bilder och sånt kommer med tiden men här är några stycken. Nu ska jag gå och vara social med min farmor och farfar som är här tills imorgon! hörs inatt! pyss!

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0