Måndag 27 augusti.

vi har gått i skolan i en vecka och några dagar, men de känns som att jag har gått i flera månader. Nå sjukt trött och ah, ganska trött på dessa tidiga mornar, och tanken av att de bara är måndag är sjukt jobbig. Ska hoppa in i duschen och sen lägga mig och sova lite smått. Som ni märker har min lillasyster nu fått en dator som jag lånar ibland och uppdaterar. Nu måste alla läsare komma tillbaks bara annars är de ju väldigt ovärt - haha.
Hörs mer imorgon iallafall, sov så gott hörrni!
ojoj, gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haaalllå, gick inte du på kinesiska? snacka om att ljuga, står ju tillomed på spanska där!

2012-09-10 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0