15 saker du kanske inte vet om mig.

  • Jag har tandställning, som oftast inte syns.
  • Jag har världens sämsta tålamod och temprament.
  • Jag har problem med vikt och sånt skit..
  • Jag älskar att mysa, finns inge bättre, kramas och ha sig.
  • Jag får verkligen damp på människor som klagar på andras kroppar eller slänger kommentarer, jag säger till och blir arg.
  • Jag har varit kär.. 3 gånger, sista gången var typ väldigt nyss.
  • Jag har väldigt svårt att sitta stilla i ett klassrum/väntrum och sånt där allt är knäpptyst, får panik.
  • Jag kan inte spara pengar, det är omöjligt.
  • När jag gick i 4:an var jag en utav typ 5 mobbare i skolan, jag var 10 år och gick i en mobbinggrupp. fyfan, snorunge alltså.
  • Jag blir väldigt, väldigt lätt svartsjuk & det kan påverka mig nå sjukt - blir väldigt ledsen oftast.
  • Jag ska försöka utbilda mig till polis, mitt drömyrke.
  • Jag har börjat bli peppad utav skitsnack istället för ledsen, snackar någon skit om mig så gör det bara så att jag blir starkare, svårt att förklara.
  • Jag börjar tveka på om kärlek finns i sån här ung ålder - låter sorligt men faktiskt.
  • Jag älskar att umgås med killar, har mest killkompisar & jag trivs bäst så.
  • Jag älskar uppmärksamhet - det är inte alltid bra men det är de gör mig glad & ibland kan de bli liiite mycket kanske.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0