Älskar studiedagar..

Hello, sitter i soffan och hare mys. Dagen spenderade jag i stan med mamma & syster, skulle ta bort mina stygn så nu är dem borta iallafall, sen käkade vi lite, fikade. Gick i en massa butiker, jag var dock väldigt depp eftersom att jag bokstavligen talat inte har ett öre att handla för.. men vet vad jag ska köpa när jag får pengar, gaah. fml, det är förfan nästan en hel månad dit.. :(
Juste, klev utanför dörren imorse och solen sken och det var ett riktigt perfekt skoterväder, då man bara vill vara i fjällen, eller på landet och åka runt och grilla korv och ååh vad jag saknar det vi gjorde förr, var jämt där uppe då & åkte skoter.. hm.. surt..

Aja hursomhelst, är hemma nu och jag börjar bli sjuk känner jag, rinner i näsa och halsen känns och blablabla, men kan verkligen inte vara sjuk den här veckan eftersom att jag har galet mycket i skolan.. nationella och så. Menmen, imorgon kör vi SVENSKA DEL A. börjar en halvtimme senare, ganska skönt.
hör av mig senare, nu ska jag gå ner och kika om jag hittar nå gott att äta.. glass kanske?
pusshejj!
hm, vintern kan vara rätt underbar ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0