bara för att uppdatera!..

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Oj, ingen aning.. tycker Emma är fint.

2. Vad kan du verkligen INTE äta? - hm.. spenat, så jävla äckligt.

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Beck, i bussen påväg till Romme.

4. Har du bra självförtroende? - Nej inte alls.

5. Äger du en onepiece? - Jajjemen, eller en "Allover"

6. Snusar eller röker du? - Nej bara onödigt.

7. Beskriv ditt drömutseende.. - på en kille? lång, lite småbrun, tränad. (har inte varit så mycket för de förr, men det är galet hett, har jag faktiskt kommit fram till, haha. mums..)

8. Skriv namnet på någon du ser upp till - min Faster - Viktoria Wallin.

9. Någon du har kysst - Robin..

10. Den du saknar - Mina fina vänner från uppåt i landet.. Ludvig, Alle, Wiwwi, oliver, Danne, alla dem...

11. Den du senast sov över hos - Oj, öööh.. vet inte riktigt.

12. Vem skrev du senast med på Facebook? - Calle såklart!

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - Nej jag har den bara ändå..?

14. Vad väljer du, godis eller chips? - chips. hihi

15. Hur många har du haft sex med? - 1-2-3-4- vem vet?

16. Skäms du över någon som du haft sex med? - nej-

17. Har du rykten efter dig? Vad isåfall? - har säkert haft, men kommer inte på nått speciellt nu.

18. Din absolut sämsta egenskap? - Svartsjukan.

19. Din bästa egenskap? - att jag jämt är glad, typ.

20. En låt du är beroende av just nu - MASKINEN - LIV OCH DÖD.

21. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - no life..

22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej det har jag inte gjort.

23. Kan man vara vän med sitt ex? - Ja kan man väl?

24. Har du kysst en kompis? - Självklart.

25. Hur ofta dricker du alkohol? - jadul.

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - tycker de är rent ut sagt idiotiskt & att man ens provar en gång är sjukt. men ah ..

27. Har du provat på droger någongång? - aldrig gjort - kommer aldrig göra.

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Har haft de förr och det funkade fint från min sida. så ja.

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Om att min pappa hade köpt en resa helt random till thailand och att vi skulle vara borta i 5 veckor. härliga dröm

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Skit i det ni. nej jag är inte nöjd, men snart är jag tackvare träningen.

31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - typ 165, jarå, det är jag!

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - oj, älskar wallander, beck och Irene huss. Som dem flesta hatar. haha.

33. De bästa svenska skådespelarna? - Helena Bergström in my ♥ - finns ingen bättre, svär

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - ingenting!

35. Ditt humör för tillfället? - sjuk, ont i magen som ett svin så är väl mest irriterad på allt..

36. En vacker person - måste nog ta min käre vän Anna där, hihi gullet!

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - vissa!

38. Vem kramade du senast? - Paulina eller Sandra, nån utav dem ;)

39. Vem träffade du senast? - Min mamma? haha.

40. Är du kär just nu? - nej det är jag inte.

41. Någon du vill träffa - Just nu vill jag träffa många..

42. När grät du senast? Varför? - Nyss, min mage.

43. Sminkar du dig varje dag? - nej verkligen inte men nästan varje dag.

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - Min mamma!

45. Är du helsvensk? - jajjemen.

46. Den bästa bloggen? - oj, ingen aning. Elin Gustavssons tycker jag är rätt bra.

47. En artist du inte gillar - GÄNGET MANGE MAKERS, skjut dem.

48. En artist du gillar - Oskar linnros & Daniel Adams-Ray, helt klart

49. Är du en nagelbitare? - nejnej!

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Polis - tro det eller ej.



Kommentarer
Postat av: ANNNNAAA

nämen va söt du är vännen! :* du är bra vacker du!!

2012-02-22 @ 16:14:23
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0