hej du gjorde min dag!

hej matilda!
det kommer att komma dagar då du bara vill ge upp, då du bara vill gå under joden...
jag har haft sånna perioder i mitt liv, då just allt och alla sög!
jag vet att du e en stark tjej, för att när jag ser dig i skolan så ler och skrattar du alltid och det är bara starka personer som ler och skrattar när de har det som jobbigast!
jag vill och hoppas att du alltid är lika stark som du är nu! jag vet att du kommer klara dig bra i livet för att du har underbara personer runt om kring dig som du kan lita på. bry dig om de som är underbara och skit i alla falska, 
de betyder inget och är inget värda! 
hoppas att det här fick dig att må en smula bättre! kram :)

fick denna urgulliga kommentar idag, och jag vill väldigt gärna att dem som skrev den skriver till mig. Underbara du, tack så jättemycket! ♥

Kommentarer
Postat av: ANNNAAA

Milda Matilda, du kan alltid prata med mig de vet du!

Du är stark precis som den som kommentera sa, kämpa vidare hjärtis, vi står bakom dig :*

2012-02-02 @ 21:22:00
URL: http://hagberg.blogg.se/
Postat av: THILDA

Hej Matilda, hur mår du idag? <3

2012-02-04 @ 01:54:37
URL: http://thildaaaakarlsson,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0