Hello hello!

Uppdateringen är väl sådär men jag bloggar när jag har lust och så, nu har jag lust för´t!
Började dagen med nationella, skrev 4 sidor - ett brev. Gick väl rätt bra, hoppas jag. Sen hade jag 1 lektion till sen slutade jag, drog till centrum och träffade min saknade Jenni. Sen drog jag med mina brudar på ett gympapass och även gym blev det, wihooo! Älskar att träna, man mår så sjukt bra efter. Nyduschad och nyäten (haha, heter det så?!) så nu kollar jag lite tv sen däckar jag i sängen. Love it. ♥
Imorgon är det fredag och jag vet inte vad som händer, vi får väl se! Sov så gott nu kära ni! :)

Lite halvt övertaggad brud i lördags, innan kaoset. huehue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0