oops it happened again, gaah!

Jag tror att man alltid kommer komma in i sånna perioder då faktiskt allt går åt helvete och att allt känns piss.
Idag var en sån dag som allt kom samtidigt, men det som var så otroligt skönt var att jag hade några att prata med, att jag nu slipper bära på allt själv. Har blivit galet sårad idag.. och jag har grinat som en unge. Men jag är så otroligt glad för dem som faktiskt säger "Matilda gråt inte, det kommer bli bättre" och sen kramar om mig. Har även fått hur gulliga sms som helst.
Nu känns allting mycket bättre och jag känner mig taggad för träning..
Underbara pappa ska köpa ett årskort till mig på gymmet så nu blir det gymmet och skolan det enda jag lägger ner energi på. Killar skiter jag i, det liksom funkar inte, lyckas jämt bli sårad..

Ikväll kör vi, ska vara hos Ellen tjugo över 5.

Kan ju säga att det även känns otroligt skönt att det är en dag till i skolan sen är jag ledig hela helgen + måndag. Tackar för den studiedagen! & sen ska jag och mina kära vänner även göra den här helgen till den bästa eftersom att vi ska glömma allt skit. sounds great! vi hörs senare kära ni, hihi. pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0