jag kan leva utan dig, det är inte det.

Vad är det för fel på folk? nån slänger in en sliskig kommentar om att dem håller med idioten som kommenterade, en annan ska bara vara jävligt dryg och påpeka nått riktigt onödigt. Jag menade inte att jag inte skulle lägga ner nån tid på personen utan att jag inte skulle lägga ner ännu mer tid, det är skillnad. Och du som slängde in en kommentar om att du håller med, skriv till mig på fejsbok ska jag förklara hur det ligger till. ni andra urgulliga människor, puss på er & tack så jättemycket!

JA, jag lever. Men har riktigt fullt upp bara. Har oliver här på besök ett tag, sen på torsdag åker jag & han till landet med min familj. Var i stan idag, shopping! det var riktigt länge sen så de var underbart. Sen vart det svull framför typ den mest störda men bästa film jag sett i mitt liv. haha, dog! nu ligger oliver och sover som en stock och jag kan verkligen inte somna trots min trötthet.. undra vad som är fel.. :/. Men vi hörs nog nått mer ska ni se! hare gött sålänge! pusshejj'!
somnar man i min soffa blir det foto & sen fejsbok, och tydligen fick jag tillbaka idag när jag däckade i soffan..
kan ju säga att det kommer vara lite "krig" medan han är här, man vill inte somna i soffan nu..speciellt inte jag som alltid lyckas somna roligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0