Klackarna i taket brudar!

Godmorgon!
Vaknade halv 8 med paniken "shit, vi börjar om en halvtimme" sen inser jag efter att ha hoppat upp och börjat klä på mig, att de är lördag och att jag får sova hur länge jag vill.. sov dock en timme till sen ville kroppen inte ligga ner längre. Gårdagen då, åkte och tränade i 2 timmar. Sprang en held del, och gjorde även en massa saker så träningsvärken idag känns, kan jag säga. Gårdagen spenderades även med mina finaste, ett helt gäng på kanske 7-8 pers var hemma hos mig. Myste med lite prat och en massa svull (man får svulla när man tränar...) Vart lite debatt om olika saker, självklart vart det jag mot alla typ, haha. Calle och Eddie stannade till halv 2, resten till kanske 12. Idag sover jag hos Paulina med ett gäng, nu kööör vi! woop woop!

bilder från snart ett år sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0