Lite småsur brud.

för det första:
jag vet någon som är med en kille som redan har en brud, vilket gör mig arg..
varför i hela helvete vara otrogen?

för det andra:
Det är inte big brother idag.
för det tredje:
Jag är trött på allt bullshit som går, tydligen så är det en hel del skitsnack i Sollentuna pga en liten käft. och den här käften är tydligen någon jag känner. vet inte vad jag ska tro.

för det femte:
några utav mina killkompisar har börjat spela wow igen & jag hatar det eftersom att man automatiskt blir väldigt osocial pga det.
för det sjätte:
Mamma & pappa kommer hem med ostkrokar efter en 2 dagars kryssning när de egentligen skulle köpa massa grejer från taxfreen.

Ja det var väl det jag hade på hjärtat! tackohejj!

Kommentarer
Postat av: ANNNNA

2012-02-25 @ 23:27:54
URL: http://hagberg.blogg.se/
Postat av: ANNNNA

du kan alltid prata med mig gumman!

och jaa jag stalkar din blogg :$ <3

2012-02-25 @ 23:28:29
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0