READ IT:

För några dagar sen bestämde jag mig helt för att ändra på hur jag lever, jag har bestämt mig för att jag aldrig mer ska falla ner i de djupaste jävla mörker igen, jag ska vara glad. se allt positivt och resten kan ta sig. Jag har tröttnat på att jag jämt ska vara den som gråter och har sig. Fick urgulliga kommentarer på bloggen och jag kan inte säga nått annat än att det kommit tårar, bra tårar. inte alls ofta jag får höra nått sånt. Det har hänt mycket, eller ja, det händer mycket just nu. Men jag ska sköta mig och jag ska skita i alla, precis allt. Jag har blivit totalt dissad, folk har backtabbat mig nå sjukt och jag har förlorat en pojkvän genom otrohet. nu tänker ni "har väl jag också vart med om.."
men när allt är på en och samma gång blir det för mycket.
Så nu hoppas jag att ni som läser det här också kan få lite inspiration och faktiskt göra som jag.
Det finns dem som hatar dig - fine, det är deras val om dem mår  bättre av att hata.
Det finns dem som dissar dig - okej, det är dem som förlorar på det ;)
Det finns dem som backstabbar dig - Synd för dem att dem är så omogna & falska.
Det kommer alltid finnas någon som sårar dig och det får man leva med, men jag tänker inte slicka röv och lägga ner tid på att gråta bara för att dem inte kan bete sig.. & alla som inte kan visa lite omtänksamhet eller kärlek kommer jag inte ens lägga ner tid på att träffa. Så är det bara.
Så tack för alla gulliga kommentarer och fejsbokmeddelanden mina fina läsare ♥

Kommentarer
Postat av: ANNA

YOU GO GIRLYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (känner du styrkan..jag gör...hahah)

<3

2012-02-07 @ 17:50:12
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0