Svar på tal.

fick den här kommentaren nyss och jag tänkte ta det här så att du förstår.
för det första: vem jag har legat och inte legat med angår fan inte dig men jag har inte legat med en enda person i sollentuna, vart du har fått de ifrån vet inte jag. så bara det kan du ju stoppa upp nånstans.
för det andra: Ja, jag är smal. Men tänk såhär då, har du någongång tänkt på varför jag ser ut som jag gör? tydligen inte. att du ens har mage att kommentera sådär förstår inte jag.
förmodligen är du en omogen lite skit som inte är nöjd med dig själv så du måste trycka ner andra. Men jag orkar inte ens lägga ner energi på dig. hela du är patetisk. skaffa lite självförtroende istället för att klandra ner på andra.
peaceout!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte säga att du är äckligt smal, mer fint smal. typ perfekt smal!!

2012-02-27 @ 18:31:13
Postat av: grannen ;)

håller med du har ju typ perfekt kropp ju, du e smal, men fan inte äckligt smal!:)

2012-02-27 @ 18:35:55
Postat av: ANNNNA

den e bara så avundsjuk! du har perfekt kropp :*

2012-02-27 @ 18:40:13
URL: http://hagberg.blogg.se/
Postat av: Hannah

Håller me tjejerna du är super snygg och ser precis ut som en tjej ska se ut när den är smal vilken idiotisk människa som komenterar så och det finns fler fast det inte ska -.-

2012-02-27 @ 21:01:40
Postat av: Hmm

Känns som att du just la tid på denne person i fråga

2012-02-28 @ 17:40:12
Postat av: Anonym

Håller faktiskt med "anonym" lite, du är väldigt smal faktiskt.. tyvärr.. ät på dig lite bruden, sen så! :)

2012-02-29 @ 01:40:10
Postat av: Faster spinko

Folk har i hela mitt liv kommenterat och haft åsikter om min vikt. De har trott sig veta att jag inte äter o.s.v. Lika illa som att jag skulle ha åsikter om hur dom ser ut! Man ska få ha sin kropp ifred! Det är våra gener Matilda, vi är smalisar. Det ska alla andra skita i! När du är över trettio och har fått barn kommer du fortfarande vara smal, och folk kommer att tycka det är orättvist. De slutar aldrig kommentera, så det är vi som måste sluta lyssna. Tack för mig !

2012-02-29 @ 07:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0