that for me, It isn't over..

Magonten börjar dra sig upp mot vänster bröst, och helt plötsligt känner jag mig jätteklen. Vad händer med min kropp egentligen?

Varit och tränat med mina fina vän Calle, bara han som orkade, underbart var det. Har inte tränat på hur länge som helst. Sprang väl 3-4 km på 20 minuter, vilket innebar att med min kondition var jag helt död efter. Men så ska det vara! Sen kom jag hem, somnade. ovanligt..huh?.
Och har nu käkat och så, ska ta tag i lite plugg tänkte jag.
Imorgon ser min dag ut såhär: Skola 8-13.20 sen tandläkaren klockan 2, sen ska jag hem och typ slagga. Sen är det fredag, herregud vad otroligt skönt, men läskigt fort det har gått... hoppas ni får en skön kväll, det kommer inte jag få - eftersom att det är kinesiska jag ska plugga, kommer få en del utbrott eftersom att jag inte förstår ett skit. wish me luck. godnatt eller så hörs vi senare!
har fler bilder men dem kommer nån annan dag. pusshejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0