the truth hurts lies are worse.

det hände mycket den här kvällen.. jag inser själv att det har varit fruktansvärt. men inser även att jag ska börja inse att det kanske är så att jag bara behöver låta det vara.
jag kanske inte betyder så mycket för honom som han för mig. och? jag skiter i det nu, är han lycklig så är han.
jag har världens finaste vänner.
jag är okej, skiter i vad folk säger om mig och min kropp
jag bryr mig inte om du tycker jag har liten rumpa och små bröst.
jag har världens bästa familj och ingenting ska låta mig sumpa det.
jag lyckas inte alltid, men jag gör iallafall mitt bästa - mer kan man inte begära.
det är fruktansvärt jobbigt just nu men nej, aldrig igen.
så mycket tankar som snurrar, och så många tårar som runnit ikväll.. nu ska jag lägga mig mellan min mamma och pappa och prata mysprat innan jag sen lägger mig i min säng och sover.
bra start på denna månad? nej.. gaaah. tränar bort alla tankar imorgon. godnatt people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0