Ett test, du vet.

SENASTE:
Dryck: Cola.
Telefonsamtalet: Mamma.
SMS: Calle ♥
Sång du lyssnade på: Party all night (sleep all day..).
Gången du grät: Inatt, vaknade av att jag grät. måste drömt nått.. hah.

HAR DU NÅGONSIN:
Har någon varit otrogen mot dig: Jo, det har hänt.
Varit kär?: Ohja.
Förlorat någon speciell person: Ja det har jag,
Varit deprimerad: alldeles för mycket förr.
Varit så trött att du somnat sittandes: haha, i skolan, jämt.

I ÅR HAR DU (2011-2012) :
Lärt känna en ny vän: Jarå!
Fått ditt hjärta krossat: Ja, tyvärr.
Skrattat så att du har börjat gråta: händer väldigt ofta..
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja det kan man väl säga..
Insett vilka som är dina äkta vänner: haha ohja.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Mhm.

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Typ, alla.. förutom 10 pers kanske ;)
Hur många barn vill du ha: typ.. 2.
Har du några husdjur: nejnej.
Vill du ändra ditt namn: Nejje!
Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Var i stan och käkade gottgott.
Vilken tid vaknade du idag: tio i sex, skulle få duschen uppe först.. men nejnej.
Vad gjorde du igår runt midnatt: vred och vände, kunde inte somna.
Någonting som du längtar till: Sommaren, helt klart. Sen gymnasiet, ska bli så skönt!
Senaste gången du träffade din pappa: För en timme sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: oj, vet inte.. finns mycket men vet inget nu.
Vad lyssnar du på just nu: Long time feat: Andreas Moe
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jarå.
Vad gör dig irriterad just nu: att min fot har somnat..

Vad är ditt namn: Matilda Wallin
Singel/upptagen: Singel såklart!
Stjärntecken: Skytt.
Gymnasie: Har sökt Sam/media.

UTSEENDE:
Hårfärg: Blond
Längd: 1,65 cm, typ.
Piercings: öronen?
Tatueringar: Har ingen.
Höger eller vänster: Höger.

DIN/DITT FÖRSTA:
Piercing: Öronen
Tatuering: Har ingen
Bästa vän: Emma Jansson!
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Hamster, eller okej.. typ hund, det var då vi insåg att jag var allergisk!
Förälskelse: oj, shit.. ja, oliver tror jag.. eller walle.
ligg?: nyfikna?

JUST NU:
Äter du: Ingenting.
Dricker du: Ingenting.
Är du på väg att: nysa, tro mig.. gaah.
Lyssnar du på: musik? ;)
Väntar du på: att jag ska bli trött.

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Ja.
Vill du gifta dig: Jag tror det.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?:
Läppar eller ögon: Ögonen.
Kramar eller pussar: Pussar men även kramar, bakifrån. hih
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Båda såklart.
Snygg mage eller snygga armar: båda dårå.
Känslig eller inte: lite av båda, inte känslokall - finns inget värre.
Ragg eller förhållande: Förhållande, men ragg går också bra. (a)

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Jarå.
Tappat glasögon eller linser: Ah, hade ju det förr ja..
Krossat någons hjärta: Har jag gjort, ja.
Dissat någon: hehe, ah
Gillat din killkompis (mer än som vän): yes.

TROR DU PÅ:
Spöken: Ah det gör jag faktiskt, seriöst..
Mirakel: njae, kanske.
Kärlek vid första ögonkastet: Inte en chans, kanske att man blir lite intresserad..inget mer.
Himlen: Jarå.
Tomten: haha, nej.
Att kyssas på första dejten: Varför inte? mysigt ju.

SVARA ÄRLIGT:
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: det tror jag, om man bara vill så går det.
Vad kan du verkligen inte leva utan: mobil, data, mina vänner och min familj. och.. pengar.
Har du nån gång gjort någonting som du sen ångrar med en kille?: Oj, nej det tror jag inte.
Har du någon gång druckit så mycket så du spytt?: ja tyvärr.. inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0