Yes I´m happy today, wihooo!

har dragit åt tandställningen, beställt hem saker till munnen "haha" . Så nästa vecka försvinner mina luckor och jag har värsta leendet, okej, tandställningen kommer vara kvar ungefär exakt ett år, tror jag. Men ändå. fyfan vad härligt, ni anar inte! Dock inte lika härligt nu eftersom att jag har så förbannat ont.. Men men, ska kolla igenom svenskan inför nationella imorgon & även engelskan. Sen klockan 8 blir det Efterlyst, sounds great! Lördagen är även planerad, iallafall kvällen, den spenderar jag med min käre familj förengångskull & en fet middag! :)
Vi hörs senare, eller imorgon! puss!
Ursäkta mitt stökiga rum, men jag gissar att det inte bara är mitt rum som ser ut såhär just nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0