16 Januari - Måndag.

Hallo på er!
försökte göra ett inlägg tidigare idag med mobilen men den ville inte riktigt vara med.
Sitter och pluggar, eller ja, tog en paus nu eftersom att jag har fastnat totalt i matten, alltså det går inte och jag behöver hjälp! Men eftersom att ingen utav mina föräldrar kan förklara på sånt sätt som vi lär oss, utan på det sättet dem lärde sig när dem var små så blir det blir kaaaaos. Och jag blir arg när jag inte klarar nått, hade sånt flyt i början ju.. haha.
Kineiskan ska jag bara kolla igenom, känner att det är rent ut sagt, omöjligt att kunna hela 30 tecken till imorgon.
Morgondagen då:

har tandläkartid kvart över åtta, då jag sätter in plåt i käften, nere.
sen skola, mattetest, kinesiskaförhör.
sen hem och ... det var nånting jag skulle göra men nu fick jag hjärnsläpp. haha.
Vi hörs senare kära bloggläsare! pusshejj!
bild från i helgen, Tim, jag & paou ♥

Kommentarer
Postat av: ..

ofta du ska få tandställning?! fett fult!

2012-01-17 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0