18:de Januari - Oooonsdag.

Hej på er!
sitter och kollar lite bloggar och så, väntar på att ludde ska ringa så ska vi prata lite innan jag lägger mig ner och sover. Somnade rätt sent igår, vilket ledde till att jag somnade efter skolan 3-8. kommer jag kunna somna ikväll? nej. haha. menmen, vi har väl en del att prata om också, har inte pratat med honom på hur länge som helst. Imorgon går jag till halv 2 sen ska jag träna med mina bruds, alla har börjat - alla förutom jag. haha. men nuså, ska jag också börja, får se, kanske köper mig ett årskort där sen. Ska även göra en uppsats imorgon om kineiskanyåret, sen har jag gjort alla dessa inlämningar denna vecka. Nästa vecka; operationen tar fart. Har ett prov och en inlämning, vad jag vet än sålänge. så blir väl inte så mycket bloggande då. Helgen är inte planerad alls, nästan alla mina vänner ska iväg på middag så får ringa några sköna typer och ta hem dem till mig eller nått. blablabla.. vilket tråkigt inlägg. Godnatt!
bilder från idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0