"Är du glad, så är jag glad.."

Jag har slutat tycka synd om mig själv, jag har slutat varit så negativ. Det här har fått mig att inse hur stark jag ändå är, alla får gråta, alla har sina kvällar. Det är okej att gråta. Jag är så fruktansvärt glad för att jag spenderat mitt lov här uppe, alla dessa människor som hjälpt mig och som har gjort mitt lov perfekt. Alla ni underbara människor som bryr sig och som har ställt upp, jag hoppas att ni förstår att ni är värd guld. Trots allt skit så är jag så galet glad, vissa saker är fortfarande jobbiga. Men jag har lärt mig att man inte behöver fundera så mycket.. Jag vet att det kommer bli annorlunda när jag kommer hem, men de klarar jag. Nu ska jag bara ta mig igenom det här med att flytta.. Vill ju faktiskt inte bo i Stockholm. Men de är nog kört för min del.. Mycket saker händer framöver med gymnasieval och sånt men de här blir bra! Njuter av dem sista dagarna med bandy, vänner, party, shopping och allt sånt härligt. Låt detta halvår gå fort & låt det snart bli sommar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0