Det räcker nu.

Det enda ni skriver till mig, är patetiska jävla saker. visa lite respekt. för knappt en månad sen avslutade jag ett förhållande med en kille som jag älskade mest av allt för att han inte riktigt var trogen om man säger så. Det var inte det jag ville men jag var tvungen, det tar tid att komma över något sånt här. Det tar tid att förstå vad som har hänt och det är fan inte lätt & plus det här har jag förlorat vänner som verkligen har vänt ryggen emot. En utav dem betydde nått oerhört mycket för mig, och hon vet nog allt om mig. men istället för att ställa upp och säga nej så vart hon någon som svek mig nå sjukt..

Och det här blir inte bättre av att ni sliskar runt, jag behöver er som vänner inget mer. Det räcker nu, visst jag kanske är den där galet knäppa bruden, men även jag har känslor och även jag kan må skit. Hoppas ni förstår vad de är jag vill komma fram till.

Att komma över något sånt här är betydligt mycket svårare än man tror, speciellt om man inte har varit där själv. Jag hade planerat att inte skriva nått här, jag hade planerat att skita i allt men det är för mycket nu.
Vill ni sitta och vara ledsna varje kväll så är det upp till er jag vill inte det, men så har jag det idag - förstör inte mig till botten bara för att ni är så förbannat jävla kåta.


Kommentarer
Postat av: Hihi anna igen dårå hehe

Du har oss andra,duvetvilka, fuck the rest we are the best!

Vi älskar dig som du e punkt och slut !

Kämpa nu bruden du e tuff!

Puss

2012-01-13 @ 01:20:24
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0