Fejsboook.

Precis som jag skrev på facebook tidigare idag, folk skriver att 2011 var ett hemskt år eller rätt så dåligt iallafall. Men kom igen, det blir vad man gör det till. Man kan inte hoppas på att 2012 ska bli bättre- det får man fixa. Jag är trotsar trenden att skriva "2011 var väl sådär, hoppas på att 2012 blir bättre"
och skriver:
2011 har varit ett underbart år och jag har träffat helt underbara människor.
Har gjort helt galna saker och bara haft det bra.
Nu fixar vi så att 2012 blir minst lika bra gott folk!
Det är jag helt säker på att det blir också.

Kommentarer
Postat av: ANNA

BRAAAA matilda, åhh love the positiva feeling !!! GO HARD BITCH :* hhihiihih <3

2012-01-02 @ 02:36:10
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0