Godmorgon.

En del till på frågestunden:
Från Ellen:
Men okej då, favorit film? 
Favoritskorna?
Vad skulle du absolut aldrig ta på dig? 
Vad tycker du om migi? Ärligt! (obligatorisk fjortisP12 fråga) 

Pöss
Oj, alltså inte film så men one tree hill. kollar inte så mycket film så får bli det som svar ;)
Converse! ;)
oj vad svårt.. ingen aning, haha.
Du är världens finaste tjej & du vet att jag älskar dig med hela mitt hjärta. Det bästa är att du alltid finns där.

Godmorgon världen!
okej, vaknade 9 men ändå. Sitter och kollar one tree hill nu, ska snart göra mig iordning och dra mig till stinsen, där jag ska möta ellen, ska köpa en klocka och kanske nått annat skoj. Ikväll kanske det blir bowling eller nått annat skojj med mina fina vänner! hoppas ni får en grym sista lovdag, vi hörs inatt eller imorgon. pusshejj!
Kolla söta bilden. naw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0