hej på er!

Hej gott folk!
tror att jag är tillbaka igen,iallafall lite smått. Igår var jag helt borta och ah, mådde skit.
Men tack vare världensbästa ♥ så har jag insett att jag ska sluta med de här.
Det tar för mycket på mina krafter. Så idag börjar jag om, idag kör vi på med skolan och allt som händer denna vecka. Jag är riktigt glad idag - trots att det är Måndag. För att på fredag tar jag mig upp till kilafors och spenderar helgen där med min fina vän, underbart!
Imorgon vid 11 tar jag mig in till stan och gör operationen som jag talat om ett tag. Sen blir jag hemma på onsdag, även då ska jag till tandläkaren. Sen somsagt på fredag tar jag med syster upp och bor hos min farmor & farfar över helgen. Det kommer bli nå grymt skönt att komma bort härifrån alltså!
Ni får ha det så jättebra, ska kolla klart guldbaggegalan nu. Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0