jag lever!

Har lagt bloggen åt sidan ett tag och tog tag i lite viktigare grejer. I fredags åkte jag upp til kilafors med lillasyster, spenderade natten hemma hos Oliver med Danne, skitmysigt hade vi det, var ute på kvällen sen hem och satt och pratade hela natten. Och vid 11 på lördagmorgon kom Alle till mig och jag spenderade min dag med honom. dessa 2 dagar var riktigt underbara och jag kan inte säga nånting annat än att det verkligen behövdes. Dock väldigt surt att mina planer som jag hade idag ändrades totalt och istället för att åka och bada med trevligt folk så tar jag nu ett tidigare tåg hem och sätter mig och pluggar matte. Anledning till att det inte blev som planerat var att det vart så jävla krångligt med skjuts osv. Riktigt surt och hela min dag har bestått av depp. Dock har jag haft sällskap av min lilla kusin och en fet fruktsallad så lite mysigt är det ändå.. nu ska jag packa sen bär det hemåt. typ orkar inte.
Kanske kommer blogga lite dåligt men jag mår inte så bra, så hör av mig när jag har lust och ork. pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0