Jag ryser när jag hör ditt namn..

Ditt fuckade liv kommer aldrig göra så att jag inte orkar mer. ditt fuckade liv är ditt problem. du kommer snart inse att det du håller på med nu inte kommer hjälpa. att dem aldrig kommer kunna ersätta mig.

okej gott folk, drog till stinsen efter skolan med ett helt killgäng och hade det galet mysigt. shopping, fika och ah gud vet vad. fick iallafall en pratstund med mina finaste ♥ det behövdes och nu har jag ätit och ska nu ta fram matteboken och engelskagrejerna och ta tag i plugget jag glömde igår, eftersom att jag däckade. haha.
så ikväll tar jag tag i det. imorgon blir det matteprov. och jag kan ingenting.. blir jag godkänd blir jag nöjd iallafall..
min kära pappa är borta enda till onsdag.. ganska tomt här utan honom, har inte träffat honom sen torsdagkväll.. uscha. Men nu tar jag tag i det här. hör av mig senare eller imorgon. pusshejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0