Juste! bloggen ja..

Vilken jävla söndag alltså.. deeeg!
jobbigt trött och inte alls sugen på skolan, har nämligen en del grejjer som ska göras.
Skriva uppsats om kineiskanyåret.

lära mig hela 30 tecken utantill, förhör på tisdag.

Göra mattediagnos - inte min grej, procent. gaaah.

Ikväll ska jag duscha & ta hand om mig själv. Måla naglarna, inpackning, raka benen osv. ni vet vad jag menar ;) min höft har ett riktigt stort blåmärke efter att jag ramlade igår, så kan inte ligga på vänstersida, vilket jag märkte inatt när jag vaknade 150 gånger för att de gjorde så ont.
Tror även att det blir nån god middag ikväll, som alla andra söndagar.
Men vi hörs senare!
pusshejj!
förra vintern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0