lite morgonfunderingar..

ni som känner mig vet att jag kan tänka på rätt konstiga saker.. nu har jag suttit här ett tag och jag förstår inte..
okej, nu ska jag berätta vad jag tänker på..
Tandläkaren, alltid när man är där så stoppar dem in en massa saker i munnen på en, och så frågar dem jämt frågor just precis då. "hur går det" "vilken klass går du i nu?".
lätt att svara när jag har hela munnen full med grejer, det är jämt så!
Sen i skolan så lyckas lärarna alltid alltid sätta proven på samma vecka, det kan gå fleeera veckor utan nått prov, sen kommer det en vecka och helt plötsligt har man 4 prov.. hm..
& man blir alltid jätte jätte hungrig när det inte finns nånting hemma, man går hundraarton gånger till kylskåpet, lika tomt varje gång.. just dessa dagar är man som mest hungrig..
är det inte rätt konstigt? ännu mer konstigt är det väl att jag sitter och funderar på det här nu, men det är sånt här jag kan tänka på när jag har tråkigt..
haha. men ni måste ju hålla med om nått? eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0