Mitt nyår gott folk!

Hej på er! Nu sitter jag vid datan för första gången på några dagar.

Tänkte berätta hur mitt nyår såg ut:
Igår drog jag till Oliver, hade mys där och ah, åkte lite bil och så. Sen drog jag hem vid 3 fick sällskap i 2 timmar utav en grym vän. Han drog vid 5 sen gjorde jag mig iordning, drog till Belse. Åt mat med mamma och pappa och ah dem andra familjerna. Sen drog jag och 2 kompisar till Lina och hade det skit trevligt. Dans, "jag har aldrig", twister, prat, "allsång"- haha! osvosv. Sen vid 12 slaget skålade vi och kollade på dem helt sjuka raketerna vi hade. Pappa och dem ska ju somsagt jämt vara värst.. Sen åkte jag och min family hem vid 4. Hade en grym kväll!
Och idag då:
Vaknade 4 och gick upp och duschade, gick till bröderna Brinley hade det trevligt där, gick på en låång promenad med Danne och Oliver och bara pratade, kul hade vi! Drog hem till Danne, käkade lite bagutte och sånt gott, kollade lite roliga filmer och sen avslutades kvällen i Jespers stuga. Sitter nu i sängen och kollar runt lite.

bilder från fajsboooooken, stolt över sista- åååh vad snygg, haha. fryser man så gör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0