nu har jag tråkigt hörrni...

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? nej, det vill jag inte.
2. Har du någonsin förlorat en nära vän? nej..
3. När var sista gången du verkligen skrattat? idag, på bandyn.
4. Något är fel, den första personen du vända dig till? Någon utav mina fina vänner såklart.
5. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? jorå, det finns nog.
6. När var sista gången du grät mycket? förrgår, ni såg ju, bloggen var på deppmode.
7. Är det någon du vill göra allt för? mina vänner? eller va?
8. Hur många kan du berätta allt för? ingen, har jag lärt mig. men det mesta till dem närmsta vännerna.
9. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ohja, det har jag.
10. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? skoja inte, underbara människa.
12. Beskriv dig själv med ett ord? störd. haha
13. Har du något som hör till ditt ex? nej. inte längre.
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? Jajjmen.
15. Fullständigt namn? Anna Matilda Elisabeth Wallin
16. Favoritlåt? hm oj. snarare favorit artist/er : oskar linnros och daniel adams-ray ♥
17. Favoritfärg? svart och vit.
18. Bästa vänner? Jag har rätt många, men det finns endast några få som jag berättar allt för. tar inte upp vilka.
19. Person jag saknar ? Ludvig och Lovisa i östersund, var ett tag sen vi sågs nu.
20. Första kyssen? oj, haha. på ett disko, eller ja galaxen. 10 killar samma kväll. ouuuuäääk vad äckligt.
21. Sista kyss? det vill ni veta va? hihi.
22. Första kram? haha, typ när jag kom ut från mamma?
23. Senast kram? Oj, hm.. måste varit igår.
24. Senaste meddelande från? Ellen!
25. Senaste person som jag någonsin sett? Mamma.
26. Mitt missbruk? coca cola, definitivt
27. Favorit butiker? h&m och gina.
28. Vem jag berätta allt för? ingen.
29. Favorit djur? hund om nått.
30. Lång? ca 164 cm.
31. Vem har mitt hjärta? haha, jadu..
32. Favorit film? ingen aning, sherlock holmes 2 kanske. så jävla rolig.
33. En hemlighet? om jag berättar är det ju ingen hemlighet?
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10000
35. De flesta minnen med? me alla jag känner såklart.
36. Människor har du nyligen blivit mer ”nära”? Alle och Jonathan och dessa sköna typer.
37. Den hetaste person? undra vem...? 
38. Vem jag inte kunde leva utan? familjen, mina vänner.
39. Vem förväntar jag mig att känna för evigt? alla vänner.
40. Vem jag älskar mest? "familjen, mina vänner osv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0