Ordet kärlek det är någonting som inte existerar..




Hatet mot dig bara växer och växer. Att du säger sådana saker för att du själv inte kan stå för det du gjort, att du själv inte kan acceptera att jag faktsikt är bättre än dig, för att jag faktiskt kan vara mogen, och trogen för den delen. Det gör så ont att höra när du pratar bakom min rygg, att höra din äckliga jävla tankar. Jag är inte en sån som skriver ut sånt här, jag är inte en sån som gillar att hänga ut någon. Men så som du beter dig just nu är fan inte mänskligt, så som du håller på gör man inte.
Du har under flera månader läxat upp mig om hur man ska vara mot andra, om hur lite skit jag ska ta och hur man ska bli behandlad. Jag har lyssnat och följt, jag har stöttat dig genom allt, jag har delat med mig av sånt ingen annan på denna planet vet. Jag har tillomed lagt ner min kropp och själ genom att göra det du säger.
Jag vet, jag var ett jävla pucko, men jag var också kär i dig, eller om de nu var du, för jag skulle aldrig kunna älska den du är nu.
Så jag vet inte om jag älskat dig eller bara någon som spelade, någon som inte visste vem han själv var. Du sårar mig nå fruktansvärt, du förstör nå fruktansvärt..

& jag kommer aldrig mer kunna se dig i ögonen. Jag kommer aldrig någonsin förlåta dig.
Jag hoppas du läser det här, för nu har du gått över gränsen.. det där med att "vi kommer kunna vara vänner sen" är bullshit. Du finns inte längre i mitt liv. du är död i mina ögon..
NU TÄNKER DEM FLESTA "HON ÖVERDRIVER" MEN NEJ VERKLIGEN INTE.. Jag står för den här texten, jag orkar inte med de här längre. så jävla lätt är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0