Svar på frågestunden dårå!

Vem var det du träffade i Edsbyn? nyfiken.
: Ni som har mig på facebook såg ju vem det var, Alexander Eriksson heter han, underbar kompis de där som jag har lärt känna riktigt bra under detta lov! ♥

Hur många barn vill du ha när du blir stor?
: Just nu tänker jag mig, 2 barn

Oskuld?
: Nej.

Vad hände mellan dig och din kille? vem dumpa vem? varför?
: Tar inte upp sånt här, men jag dumpade honom för att han gjorde en del grejer. resten får ni undra över.

vill du ha tillbaka honom?
: Nej.

gillar du katter?
: Jag tycker katter är skit söta, men jag är allergisk och klarar inte av dem alls så mitt intresse för dem är väl inte sådär jätte stort.

vad har du för kamera?
: En canon eos 1000D

1. Vänster eller högerhänt?
: Högerhänt!

2. Intressen?
: Shopping, vara med vänner och sova. haha.

Varför är du så sjukt snygg! :O <333
Svar: Sjukt snygg vet jag inte om jag är men vad gullig du är, tack!

Från: Anna
1. Kilafors eller Stockholm?
: Har ju underbara vänner både här & där, men om jag ska välja så kilafors, inte så mycket stress och sånt där.

2. Hur kan du tycka blått o orange passar ihop? haha
: Hahahaha, så jävla söt du är! Älska Bollnäs! (a)

3. syssling eller tremänning? (retorisk fråga)
: Haha, du vet babe: TREMÄNNING allihopa - Det heter TREMÄNNING!

4. Favorit mat?
: Älskar potatismos och sånt lätt.. haha, faktiskt.
men annars.. donken ;)

5. Favorit affär?
: Oj, hm.. H&M eller Gina.

6. Favorit fäääärg?
: Svart!

7. Bästa killkompis?
: Har inte bara en..
Ludvig, Alle, Tim, Oliver osvosv

8. Varför så fin?
: Du om nån är fin mitt hjärta! ♥

Har du någon gång haft mörkt hår? Elr typ brunt? Kan du visa bild isf ?
: Föddes med svart hår, har mörkare i verkligheten men har aldrig haft brunt liksom & tyvärr, tror inte de finns nå bilder på det.

1. vem är din allra bästavän? du får bara välja en.
: Omöjligt, eftersom att alla mina vänner är mina bästa.

2. vad använder du för smink?
Mascara, eyeliner, puder och foundation.

3. hur mycket får du i månadspeng?
: Olika, 700 sen mer om jag behöver.

4. hur gör du för att ha sån snygg kropp? tränar du och tänker du på vad du äter?
: För det första, håller inte med.
för det andra, nej jag tränar inte och jag är jätte onyttig av mig, jag har dock svårt att gå upp i vikt.. men tack för kommentaren, gullig du är!

Ni får gärna fråga mer om ni undrar nått. Jag svarar i ett nytt inlägg isånnafall!
puss på er!


Kommentarer
Postat av: ANNNNNA

jag hade helt klart bäst frågor ! ;) hahahah pussar

2012-01-09 @ 00:51:26
URL: http://hagberg.blogg.se/
Postat av: Ellen

Men okej då, favorit film?

Favoritskorna?

Vad skulle du absolut aldrig ta på dig?

Vad tycker du om migi? Ärligt! (obligatorisk fjortisP12 fråga)



Pöss

2012-01-09 @ 00:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0