tjugofjärde januari.

Hej på er!
Dagen bestod av so och idrott sen drog jag in till stan och gjorde min "operation", och ah de var verkligen en operation. Låg där, med massa gröna dukar på mig, det enda som syntes var munnen, fick 3 sprutor med bedövning, nära på att jag började gråta. fuck vad obehagligt det är. För er som inte vet så var det munnen jag opererade. Kände exakt vad dem gjorde - tror det faktsikt är det värsta jag gjort, trots att jag har varit med om mycket när det gäller det. Efter ca: 1-2 timmar var det klart, svalde en massa tabletter och hoppades på att smärtan skulle försvinna, men den sitter i ännu. Några stygn blev det och dem åker ur den 6:e, sen så var den här delen avklarad. Det som var mest jobbigt var väl att jag får käka fil och mackor till middag. haha.
Ska kolla lite fejsbok och bloggar och så nu, blir hemma imorgon.. men vi hörs! pusshejj!
bilder från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0