Tooorsdag hörrni'

Dagen spenderades med Alle, först in till Bollnäs och käkade, gick vidare till max & satt där sen vidare till Spökhuset, inte alls läskigt (ironi..) sen hem till mig och käkade, grym vän de där! Sen säckade jag när han hade dragit och sov en timme, sen väckte mamma mig, käkade lite mackor, satt & pratade med mamma & hennes kompisar och nu ligger jag i sängen mesans dem kollar hockey. Hoppas ni haft en grym dag för de har jag haft, nu lägger jag mig och dejtar sängen och hoppas på att få sova lite, magen vill inte samarbeta känner jag. Godnatt kära bloggläsare, skriver mer imorgon. Då står vänner, bandy och annat kul på schemat, såg kan ju ändras men ändå. Haha. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0