lista dåråå;

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - Jajjemen!

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nej, det gör jag inte.

hur många har du varit kär i? - två.

är du kär just nu? - vilken svår fråga, men de är jag.

 

 

- Tio frågor om dig själv

namn? - Matilda

när fyller du år? - 24 November

några piercingar? - öronen

vad har du på dig just nu? - Pyamasbyxor och en stor t-shirt.

vilken årstid är bäst? - sommaren helt klart! - vintern är bra när det gäller skoter. haha.

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - en riktigt lång sovmorgon och en stor frukost.

vad tycker du mest om hos dig själv? - oj ingen aning.

vad är du bra på? - skratta och vara störd..

vem älskar du mest på denna jorden - hela min familj.

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - beror helt på vem, men annars med någon, helt klart..

 

 

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - ingen vet allt, men det finns några som vet mycket.

vem är den roligaste av dina vänner? - Ellen måste jag skriva här, knäppbrud ♥

vem är snyggast av dina vänner? - alla mina vänner är snygga?

vem är den du helst har filmkväll med? - har helst filmkväll med mig själv faktiskt. skönt ju.

 

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Min mamma nu, eller ja både mamma & pappa.

har du bra kontakt med båda dina förädrar? Ja, det har jag.

vem är farligast i din familj? - Jag är farligast, kan vända från en superglad brud till ett dampbarn på 1 minut.. ;)

vem ser roligast ut i din familj? - Alla ser roliga ut, hihih

vem är coolast? - Eh, hallå? Sjävklart jag.

har ni något husdjur? Nej, inget nu - hade 2 hamstrar förr.

vem har du mest gemensamt med? - min älskade lillasyster..

vem står för underhållningen? - det är jag, den mest störda i familjen..

vem sover du oftast med? - mig själv, men efter att vi hade haft inbrott sov jag inne hos pappa väldigt länge. men det var många år sen nu.

roligaste kvällen med familjemedlem? - oj, jag vet inte. om jag får spendera en hel kväll med min familj borta nånstans så vet jag att den blir grym. kommer inte på nån speciell nu.

 

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - Vaknat, mejlat supporten på Halebop, typ.

har du varit glad idag? - Jarå

har du varit ledsen idag? - Ja, fast över min smärta.

har du gjort något bra idag? - haha nej inte än.

vad ska du göra nu? - sitta här, göra listan sen käka.

har du gjort något dåligt idag? - haha, har inte hunnit göra så mycket.

vad har du ätit idag? - ingenting, tabletter, typ. haha

har du duschat idag? - Nej, vaknade nyss?

är du trött nu? - njae, faktiskt inte.

vad händer imorn? - Skolan sen blir det packa.

går du i skolan? - Ja men inte idag?

du varit i skolan idag? - Nej!

 

- ANNAT

Hur mår du just nu? - Skit över att jag inte kan använda mobilen, ont i käften men glad är jag!

Har du piercat dig? - har bara i hål i öronen, räcker gott för mig det.

Är du hungrig nu? - ah skit hungrig.

Vad är klockan nu just nu? - kvart i 8.

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - nån blogg, och blogg.se

 

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? - mamma

Vem ringde du senast? - syster

Vem sms:a till dig senast? -  Alle

Vem sms:a du till senast? - Alle

 

- FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - vaddå morsa? mamma heter det.. typ halvtimme sen.

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - pappa* typ samma.

 

- ÖVRIGT

Gillar du punk? - nej

Har du sminkat dig idag? - nejje.

 

- MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - nej men ska snart,

Vilket är ditt favoritband? - har inget favoritband - men daniel adams-ray och oskar linnros är mina bejbs, (a)

Vad gillar du för musik? - allt nästan.. förutom SKRILLEX gott folk, förstår inte hur ni kan lyssna på det! ;o

 

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja

Har du fler än 3 jeans? - ja

Har du fler än 5 tröjor? - ja

 

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja

Använder du wax? - nej

Använder du ögonskugga? - nej

Använder du kajal? - eyeliner.

Använder du hårspray? - nej

Använder du volymspray? - nej

Andänder du mousse? - Ja

Använder du parfym? - Ja

Använder du läppglans/läppstift? - nej

Använder du brunkräm? - nej

Använder du rouge? - Ja

Uppsatt hår eller hängande? - hängande - har aldrig uppsatt..

Plattar/lockar du håret varje dag? - Oftast, ja.

Duschar du varje dag? - nej, inte exakt alla dagar men nästan varje dag.

Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nejnej, men målar dem jämt så dem ser nymålade ut.

 

KÄRLEK

Är du kär just nu? - Jo, lite iallafall..

Har du kysst någon idag? - Nej.

Har du ett förhållande? -Nej.

Är du romantisk? - hihi, ja det tror jag faktiskt..

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ohja, det har jag.

Vad hette din senaste flickvän/pojkvän? - Robin.

Hur länge höll det? - sju månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - beror helt på, singel är skönt men saknar lite av förhållandedelen..

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha ja, när jag gick i 3:an typ.

Vem sov du senast bredvid? - oj det var längesen.. har nog inte sovit bredvid nån annan sen efter Robin, inte ens en kompis.. haha. oops,

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ...

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - haha, skulle aldrig hända..

När fick du din första kyss? - bakom en sten på skolan tror jag - väldigt längesen.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte, men alltså .. dem fick barn vid 22 så..

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahah, men usch nej.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej, det skulle jag inte.

Hur ser drömkillen ut ? - han ska ta hand om sig själv, inte vara alltför slapp. och sen är det mest insidan som spelar roll, men han ska självklart vara sådär galet snygg. haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0