Vilka jävla människor alltså..

Finns så sjuka människor. Sånna som själv inte kan skaffa sig ett jobb, slita arslet av sig och tjäna egna pengar och köpa egna saker till bilen. Nejnej, dem ska istället gå och ta ifrån våran kära volvo som min pappa köpt, min pappa sliter och jobbar jämt. Han förtjänar varenda öre och grej han äger. men varför då förstöra för dem som verkligen förtjänar det? Mamma ställer bilen på en parkering inne i stan, där alla ser. Och det finns människor som ställer sig och plockar bort ljus, märken .. allt.
Jag är arg, för jag är så trött på att människor är så jävla egoistiska.
Samma sak när mina fina vän Calle blev av med moppen - och när dem tog handtag och allt sånt på dem andra mopparna. nej usch, klarar inte sånt här.
Tjäna era egna pengar - köp era egna saker. alltså åh...

bilderna är från när pappa köpte bilen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asso vafan, blir bara så arg på alla idioter som gör sånt

2012-01-23 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0