Jaaa!

2 dagar till balen.
8 dagar till skolavslutningen
7 dagar till avslutningslunchen
Inga mer läxor eller uppsatser i grundskolan, fööör - JAG GJORDE KLART DEN SISTA NYSS.
Så fucking grymt, jaa det är slut på skiten. Jag, som inte kan ett skit och som har nojjat över uppsatsen om Pellets och pelletspannan i flera veckor är äntligen klar med den och den är inskickad till läraren. Ni förstår inte hur glad jag är just nu! yesyesyes, gjorde även klart engelskan idag - vilket innebär att jag har en redovisning kvar sen är jag helt klar med allt sånt i 9:an, dagarna nu kommer bestå av att lämna tillbaka böcker, folks datorer ska in och vi ska väl även klura på nått att sjunga på avslutningen kanske, vi får väl se! Och lite plus där så vann Hanna Big Brother och hon om nån förtjänar det ju nå fruktansvärt så grattis till henne och ah. det går bra nu!
Imorgon ska jag göra naglar och även ta fram allt till balen, aja vi hörs mer imorgon. pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0