räknar ner, 1 dag kvar.

hej på er!
Gokarten idag var så jävla kul, och gissa vem som vann..? ;)
Iallafall, tänkte slänga in ett inlägg och säga att jag lever, mår bättre än bäst eftersom att de endast är 1 skoldag kvar, med avslutningslunch och städning av skåp + fotbollsmatch, ja sen på tisdag är det avslutning. Då kommer min klass splittras efter 10 hela år, i min skola har jag hunnit med väldigt mycket - mobbat, blivit mobbad, gråtit, gråtit, bråkat, bråkat och.. bråkat lite till och haft möte med rektorn, haft möte med lärare, haft möte med andras föräldrar. Ni ser ju, jag har absolut inte varit den lättaste eleven att ha och göra med, jävla unge jag är alltså! hah
Men iallafall så slutar vi då och jag är mer glad än ledsen, slipper skolan som har plågat mig senaste året, dock jävligt ledsen för att jag kommer splittras med mina fina. Men så de är!
Men snart är de flera veckors lov och som vanligt spenderas mesta delen av lovet uppe på landet, wohooo!
Innan jag säger hejdå måste jag också säga grattis till mina fina vän Alle som tog studenten idag, jag är inte ett dugg avis - nejnej, haha. men iallafall, grattis! ♥
vi hörs senare! pussheeeejj!
haha 2 hela år sen. gaaah, kommer börja gråta snart - jag kommer sakna mina pojkar så otroligt jävla mycket, vem ska jag nu tjafsa & retas med om dagarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0