Dem senaste veckorna..

Sådärja, nu är jag tillbaka! Tänkte väl berätta lite kort vad som har hänt under dem senaste veckorna: jag har ju somsagt gått ut nian, vilket känns otroligt skönt sen har jag varit på 3-årskalas, sovit, festat litegrann och juste, har även sommarjobbat en vecka också! som dem flesta vet har jag typ bott uppe på landet under dessa veckor, galet skönt att komma bort från Sollentuna.. hm vad mer.. Midsommarafton var ju bara kaos så behöver inte ens berätta om den men de var grymt sålänge de var lugnt, haha. Tänkte slänga in lite bilder från skolavslutningen också, dem har ni ju inte sett än. Somsagt jag är tillbaka lite smått men uppdateringen kommer inte vara lika bra som förr innan jag fått en fungerande dator, men det kommer väl nått inlägg då & då - följ mig på instagram annars så vet ni vad jag gör, använder de rätt mycket! @matildaawallin 
Nu ska jag gosa ner mig i sängen framför en film, det är ju åska och typ storm ute såå vi hörs senare. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0