10 saker du kanske inte visste om mig..

  • Jag säger oftast saker innan jag tänker - vilket leder till att jag låter väldigt blåst.
  • Folk som inte känner mig, får oftast bilden av att jag är den bitchigaste personen på jorden, har iallafall hört från vissa att de är så. Men jag är helt tvärtom, sålänge ingen är bitch mot mig såklart. haha.
  • Jag bryr mig otroligt mycket om mina vänner, vill hellre att dem har de bra och mår bra än att jag gör det.
  • Jag har jämt på mig strumpor - alltså jämt. och det måste nog ha med min fotfobi och göra kanske, men jag tycker de känns bäst så.
  • Min lillasyster är mitt allt och jag skulle göra allt för den lillbruden.
  • Jag tror på andar och sånt.
  • Jag tror jämt att jag kan mer än vad jag egentligen kan - och vill gärna visa att dem andra har fel, trots att de oftast är jag som har det.
  • Jag har ingen koll alls på mina pengar och min ekonomi, är jämt nollad dem sista 2 veckorna på månaden.
  • Jag hatar, alltså verkligen hatar när folk köper likadana kläder som mig eller annat. det finns inget värre. visst vissa saker som är "populärt" är ju en sak, alltså som alla har men näe, jag blir så sjukt trött på sånt. haha, de låter sjukt .. men det är riktigt irriterande.
  • Jag har mer killkompisar än tjejkompisar - dem tjejkompisar som jag har älskar jag med hela mitt hjärta. men det är grymt mycket lättare att prata och umgås med killar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0