Goood morgon?

hej på er!
Jag har haft fullt upp och har därför inte skrivit nå, men iallafall, igår då:
Jag var i skolan - hade mitt SOprov somsagt, blir väl ett G iallafall. Sen drog jag till Stinsen med mina fina vänner, sen kom min faster dit. Vi käkade lite, drog vidare till centrum sen blev det hemmakväll, drog förbi mina kära vänner en sväng också som hade kul.. Rätt skönt att bara vara hemma åh! haha. dagens planer är väl mest att mamma och pappa ska komma hem. sen vet jag inte..
Imorgon däremot, ska det färgas hår, jag ska plocka iordning en massa kläder & sälja och ojojoj, min söndag är smockad med grejjer! haha. Vi hörs senare idag hörrni! pusshejj!'
oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0