heyheyhey!

Galet vad skönt att ha även den här dagen avklarad. skola - tränade i nån timme - duschade - åt, och nu plugga. känner mig grymt duktig idag. Allt har flytit på, enligt Helena fick jag grymt bra betyg på nationella idag, jag drog mig till pulspasset på friskis, duktigt gjort eftersom att de är förjälva jobbigt. Har även varit 18 grader, vilket gör en på jävligt bra humör. Nu ska jag ta tag i mitt pluggande och även mejla min lärare.. Sen blir det big brother avbrott, sen plugga igen. Imorgon slutar jag 13.20 och sen så, iväg till friskis igen. thihi. Bästa sättet att ta sig igenom dessa 80 dagar som är kvar av skolan är nog att tänka på utomlandsresan och även fjällen på lovet. Wohoo! men vi hörs senare kära ni!

och Emil, det här var väl ett intressant inlägg? ;)


Kommentarer
Postat av: Kungen !

Nej matilda Walin, det där skiter jag fullständigt i (A), men grattis till bra betyg din lilla stockholmare, kanske finns något smart i din lilla hjärna iaf :) <3

2012-03-21 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0