jag lever! lovar..

har haft fullt upp bara. kom upp till kilababa igår, sen var jag ute på äventyr med danne,oliver och jesper. Tur som vi har så har ju jesper körkort så vi drog in till bollnäs :) sen gick vi ett varv på byn & pratade lite. Idag var jag också i Bollnäs men köpte inte så mycket, kollade mest & klockan 7 drar jag till venedig och käkar med wiwwi - skitsnack och allt sånt härligt blir de ;) haha. Sen imorgon drar jag till edsbyn ett tag och träffar Alle så ah, uppdateringen suger ju men vädret är grymt och jag är på landet så tycker nog faktiskt vi skippar bloggen ett tag. Är tillbaka på måndag, då även skolan börjar. Ha det bra! pusshejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0