ohyeah!

Med en arg kommentar från Anna om att jag ska blogga så gör jag väl det då!
Skola hela dagen, förbannat drygt  - försov mig och blev då även så att jag missade mötet jag har 2 gånger i veckan.. lyckat!
Sitter nu och kollar på familjen annorlunda, väntar på att Maria Wern ska börja sen så ska jag sitta bänkad framför tv:n, lätt de bästa med måndagar! Ska även ta mig en dusch sen lägger jag mig och sover. Har även fått en uppgift att göra på pappas jobb - Pengarna bara rullar in! Imorgon ska jag och Ellen ta oss till Sollentuna Centrum och köpa lite grejer sen drar vi på oss löparskorna och går ut och springer. Ska kanske ta Livmoderhalscancer sprutan också. fullspäckat schema. Hare gött sålänge! pusshejj!
- 3 från idag -

Kommentarer
Postat av: ANNNAAA

thihihihi :$$$$

2012-03-26 @ 22:37:46
URL: http://hagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0